woensdag 8 augustus 2012

Soms is iets trager nog meer dan snel genoeg en iets groter... perfect!

Dat ik impulsief ben, hoef ik u niet meer te vertellen... En dat zoiets af en toe tot betrekkelijk domme dingen leidt, leerde u al toen u nog in de lagere school zat.  Misschien zelfs al in de kleuterschool. Wel... er zijn enkele dingen die ik nooit geleerd heb en dit is er zo één.

Mijn facebookstatus werd vanmiddag deze: Sofie leest net: 'voor de voorstelling heb je aangepast schoeisel nodig' en kijkt naar haar mooie rode hakjes... Damn!

Ik ben wel zeer goed in probleemoplossend denken, snelheid én ook smaak durf ik zeggen... Van deze kwaliteiten is de volgende foto het ultieme bewijs:



Mooi hé? En handig! Probleem van het aangepaste schoeisel feilloos opgelost!
Maar als u ziet hoe proper ze nog zijn, dan kan u ook afleiden hoe nodig dat aangepaste schoeisel was. En daarbij durf ik u bijna niet vertellen dat ik na twee uur wandelen en eigenlijk overwegend zitten overtuigd ben: mijn mooie-last minute-impulsaankoop-botten zijn te klein...

1 opmerking: